کسب و کار اینترنتی | بلاگ

کسب و کار اینترنتی

ساخت وبلاگ
پرفروش ترین محصولات اینترنتی در سال 1400

پرفروش ترین محصولات اینترنتی

چه محصولاتی بیشتر در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌روند؟ طبیعتاً وقتی از محصولات پرفروش آنلاین باخبر باشید، از تقاضای مشتریان و داغ بودن بازار بعضی محصولات هم آگاهید. مخصوصاً که خرید اینترنتی بیشتر از قبل هم در ایران جا افتاده و مردم به دلایلی مثل کمبود وقت، ترافیک، وجود مسافت زیاد تا مراکز خرید، شیوع کرونا و … بیشتر به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی می‌روند.

فروشگاه اینترنتی بستر مناسبی برای ارائه محصولات مختلف به مشتریان است؛ ولی مسئله این است که هر محصولی از طریق اینترنت فروش بالایی ندارد. اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا در فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، بهتر است با چند محصولی که در ایران بیشترین میزان فروش اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند، بیشتر آشنا شوید. این اطلاعات براساس جدیدترین داده‌های جمع‌آوری شده (اسفند 99) می‌باشند.

پوشاک زنانه

پوشاک از پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی است که خرید انواع آن با استفاده از اینترنت انجام می‌شود. تنوع در پوشاک و امکان خرید آنلاین آن برای تمام گروه‌های سنی، از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این محصول است. براساس اطلاعات موجود از میزان فروش محصولات در فروشگاه‌های سپهر، پوشاک و لباس زنانه، بالاترین میزان خرید را دارند. بازارهای مربوط به خانم‌ها همواره جذابیت‌های ویژه‌ای برای فروشندگان داشته است. از طرفی، امکان ایجاد وب‌سایت فروشگاهی بسیار ساده‌‌تر از گذشته شده است و امروز می‌توانید در سریع‌ترین زمان و بدون آن‌که خود را درگیر هاست و سرور و برنامه‌نویسی کنید

قطعات آبگرمکن و پکیج

شاید این مورد اولین چیزی نباشد که حدس بزنید، اما در فروش، جزو اولین‌هاست. بسیاری از افراد و فروشندگان فیزیکی این صنعت، با ورود به دنیای فروش آنلاین مزایای بسیار زیادی کسب می‌کنند؛ از جمله‌ی آن‌ها کاهش هزینه‌ها و دستیابی به روش‌های فروش متنوع و ارزان مانند وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و ربات تلگرام می‌باشد.

لوازم الکترونیکی مصرفی

براساس اطلاعاتی که از فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد، انواع کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لوازم جانبی (هم‌چون هدفون و هندزفری)، کنسول بازی و تجهیزات آن، به‌شدت توسط خریداران آنلاین جستجو می‌شود. جدای از پرفروش بودن این محصولات، میزان جستجوی بالای آن‌ها، نشان می‌دهد که افراد زیادی به‌دنبال خرید یا مقایسه‌ی قیمت و کیفیت کالاها هستند. بنابراین با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و ایجاد اعتماد و ارائه‌ی قیمت مناسب می‌توانید در معرض تقاضای قابل توجهی قرار بگیرید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کتاب

کتاب‌های الکترونیک از پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی محسوب می‌شوند و می‌توان گفت تمامی موضوعات مختلف حتی دفترچه‌های راهنمای استفاده از محصولات نیز در این دسته قرار می‌گیرند. فروش کتاب‌های الکترونیک از آن جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در بازه زمانی کوتاهی می‌توان به کتاب مورد نظر دسترسی داشت و از آن استفاده کرد.

محصولات آرایشی و بهداشتی

دو دسته‌ی آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات یک سال اخیر (اسفند 98- اسفند 99) بوده‌اند. شیوع کرونا و تقاضای مداوم برای ماسک و الکل از یک طرف و جذابیت بازار محصولات آرایشی و مراقبت از پوست از سوی دیگر، دلایل پرفروش بودن این دسته از کالاها هستند. این محصولات به دلیل تنوعی که دارند، از بهترین محصولات موجود برای فروش در اینترنت هستند و با ارائه آن‌ها در فروشگاه اینترنتی می‌توان درآمد قابل توجهی به دست آورد.

برای ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید 

کسب و کار اینترنتی ...
ما را در سایت کسب و کار اینترنتی دنبال می کنید

نویسنده : امید بازدید : 354 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1400 ساعت: 19:42

کسب و کار اینترنتی در منزل

راه ورود به این دنیای کارآفرینی اینترنتی یک سیستم ساده است که در آن شما اصلاً به مهارت و تجربه خاصی احتیاج ندارید. در این سیستم شما تجارت اینترنتی خود را در زمینه ای که در آن تخصص دارید شروع می کنید (تخصصی شدن غیرممکن است).
یکی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین در جهان فروش اطلاعات است ، این بدان معنی است که شما می توانید ماهانه میلیون ها دلار با فروش اطلاعات به راحتی درآمد کسب کنید.
بهترین و شاید پردرآمدترین راه برای کسب درآمد اینترنتی فروش تجربه خود به دیگران و کسب درآمد از آن است. قطعاً افراد زیادی هستند که دوست دارند در موقعیت فعلی شما قرار بگیرند که می توانید با تولید محصولات آموزشی قابل بارگیری به آنها کمک کنید. مثلا:

شما می توانید در کامپیوتر ، نرم افزار رایانه و سایر موارد تخصص داشته باشید. البته شما می توانید این تخصص را به پرونده های آموزشی تبدیل کرده و با فروش آنها درآمد کسب کنید شاید فکر کنید این کار بسیار سخت است اما به هیچ وجه اینگونه نیست. ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید یک تجارت اینترنتی حرفه ای را در خانه شروع کنید.
اکنون شما مجبور نیستید تجربه خود را بفروشید. ما ایده های زیادی داریم که می توانید برای کسب درآمد در منزل آنلاین برای خود شروع کنید ، به عنوان مثال: شما می توانید فروشگاهی برای فروش لباس ، عینک و ... داشته باشید. شما می توانید محصولات فیزیکی خود را بفروشید در اینترنت. اگر بدانید که این فروشگاه های آنلاین ایرانی از فروش محصولات فیزیکی خود چقدر درآمد کسب می کنند ، فروشگاه فیزیکی خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل خواهید کرد.

ایا کسب و کار اینترنتی در منزل تضمینی است ؟

آره. اگر دقیقاً این کار را انجام دهید ، قطعاً به این نتیجه خواهید رسید که ما این سیستم را از 0 تا 100 به شما معرفی خواهیم کرد. داشتن شغل آنلاین در خانه ، واقعاً می توانید زندگی خود را تغییر دهید.

هر کس با توجه به تجربه ، مهارت خود و یا اگر فروشگاه فیزیکی دارید ، می توانید در این سیستم برای کارآفرینان اینترنتی شروع به کار کنید و درآمد بسیار بالایی کسب کنید ، که در این سیستم می تواند درآمد شما را از چند میلیون تن به چند صد میلیون تومان برساند.

اینکه شما چقدر وقت خود را صرف این سیستم می کنید بستگی به این دارد که چه مدت زمان صرف این سیستم می کنید. همزمان با رشد تجارت خود ، درآمد خود را چند برابر می کنید. و این چند برابر بستگی به این دارد که شما چه مدت زمانی را برای تجارت آنلاین خود صرف می کنید.

دوستان عزیز مطمئن باشید با این مدل کار اینترنتی در خانه می توانید زندگی خود را تغییر دهید. اگر امروز را شروع کنید و کار خود را برای فردا نگذارید ، مطمئناً موفق خواهید شد.

در این مقاله "کار با اینترنت در خانه" تمام مراحل این سیستم شرح داده شده است. فقط باید در کمکی که به دیگران می کنید بیشتر مراقب باشید. در ادامه با راه اندازی یک تجارت اینترنتی در خانه شما را به طور کامل و گام به گام معرفی خواهیم کرد.

مراحل کسب  و کار اینترنتی در منزل  

اولین صف) زمینه فعالیت را انتخاب کنید:

اولین قدم تعریف زمینه فعالیت شماست. زمینه فعالیت ، زمینه ای است که در آن فعالیت می کنید ، برای مثال زمینه فعالیت سایت آکادمی سبز ، تجارت اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی.

زمینه فعالیت شما می تواند در زمینه های مختلفی از جمله: طراحی وب سایت ، آموزش آشپزی ، بورس تحصیلی و غیره باشد ، یا می تواند در زمینه تجارت فیزیکی شما باشد. به عنوان مثال ، اگر یک کتابفروشی دارید ، زمینه فعالیت شما ممکن است در قسمت Be a Book باشد.

برای انتخاب زمینه فعالیت چند نکته باید در خاطر داشته باشید که باید آنها را دنبال کنید و جدی بگیرید تا در آینده با مشکلی روبرو نشوید (که در هر یک از این موارد به شما می آموزیم). در این بخش شما باید اهداف و مهارت های خود را بیاموزید (این امر در ادامه به شما کمک زیادی می کند)

در جلسه دوم دوره آموزش تجارت اینترنتی ، ما به طور کامل زمینه فعالیت و ایده پردازی را توضیح دادیم ، چگونه می توانید بهترین و سودآورترین ایده را برای راه اندازی مشاغل اینترنتی شناسایی و انتخاب کنید.

مرحله 2) یک وب سایت برای تجارت خود ایجاد کنید:

مرحله دوم در این سیستم طراحی وب سایت برای تجارت اینترنتی است. بخاطر داشته باشید که برای طراحی سایت نیازی به کدگذاری و برنامه نویسی ندارید. در مرحله دوم خود ، شما باید یک وب سایت جامع با تمام ویژگی ها ایجاد کنید.

داشتن وب سایت در تجارت اینترنتی کاری بسیار بسیار مهم است و داشتن وب سایت یک امر ضروری است ، یعنی چارچوب تجارت اینترنتی شما یک وب سایت است. این دقیقاً همان وب سایتی است که باعث درآمد شما خواهد شد. هنگام طراحی وب سایت ، شما باید چندین نکته را دنبال کنید ، که من به طور کامل به شما معرفی می کنم (شما می توانید طراح وب سایت خود باشید)

مرحله 3) تبدیل سایت به فروشگاه آنلاین:

مرحله سوم تبدیل وب سایت به وب سایت فروشگاهی است. در این مرحله ، باید وب سایتی را که طراحی کرده اید به وب سایت فروشگاهی تبدیل کنید. برای تبدیل سایت خود به فروشگاه نیازی به هیچ کدگذاری نیست. وب سایت فروشگاه که طراحی آن را به شما آموزش می دهیم دارای کلیه امکانات فروش محصولات فیزیکی و محصولات قابل بارگیری است.

اینترنت در خانه کار در اینترنت اینترنت در خانه

مرحله 4) وب سایت خود را توسعه دهید:

در این مرحله باید وب سایت خود را به وب سایتی با ویژگی های عالی تبدیل کنید. شما باید یک شکل زیبا با رنگ بندی مناسب و باند مناسب برای سایت خود ایجاد کنید. با مجموعه ای از ابزارها می توانید وب سایت خود را به راحتی به یک وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا تبدیل کنید.

 

هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی بیشتر مرتبط باشد ، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد و این باعث می شود کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند به شما اعتماد کنند. در دسترس بودن ویژگی های حرفه ای برای یک سایت ضروری است ، یعنی. سایت شما باید دارای یک پنل کاربری برای مخاطبان شما باشد ، یک درگاه پرداخت و .. هرچه وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید ، اعتماد کاربران شما به شما و تجارت اینترنتی شما بیشتر خواهد بود.

مرحله 5) تجارت خود را رشد دهید:

در گام پنجم ، باید تجارت خود را توسعه دهید. یکی از توسعه دهندگان در حال تولید محتوا برای سایت شما است. با ایجاد محتوای حرفه ای به راحتی می توانید از رقبا پیشی بگیرید. هرچه محتوای بیشتری برای کسب و کار خود تولید کنید ، درآمد آنلاین شما بیشتر خواهد بود.

راه دوم برای توسعه وب سایت شما بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است. برای اینکه سایت شما در اولین نتایج ظاهر شود ، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید که به آن SEO نیز می گویند. با بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو ، در اولین نتایج گوگل مشاهده خواهید شد.

سومین راه برای توسعه تجارت اینترنتی استفاده از روش بازاریابی مناسب است. در بازاریابی باید چند نکته را دنبال کنید تا بتوانید بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید

مرحله 6) درآمد بسیار بالایی کسب کنید:

و در آخرین مرحله از تجارت اینترنتی خود درآمد کسب خواهید کرد. با ارائه محصولات (قابل بارگیری یا فیزیکی) و یا ارائه خدماتی مانند طراحی سایت ، مقاله نویسی ، مترجم و ... (با توجه به تخصص و مهارت خود) و قرار دادن آنها در سایت خود ، می توانید به راحتی درآمد ماهانه بالایی در ماه کسب کنید.

اگر واقعاً تجارت اینترنتی خود را گسترش دهید ، درآمد ماهانه شما به بیش از 10 میلیون تن می رسد و از طریق توسعه بیشتر تجارت و ادامه آن در مدت یك سال ، به درآمد ماهیانه 100 میلیون تن خواهید رسید و در صورت ادامه این سیستم (( 2 تا 3 سال) درآمد شما قطعاً به چند میلیون تن در روز خواهد رسید.

می توانید بپرسید چگونه:

هرچه محتوای بیشتری تولید کنید ، روی سئو کار کنید و تجارت خود را رشد داده و رونق بیشتری ببخشید ، سایت شما بازدید بیشتری خواهد داشت. اگر آنچه را که ما در دوره آموزش تجارت آنلاین خود گفتیم انجام دهید ، قطعاً درآمد زیادی خواهید داشت

 
کسب و کار اینترنتی ...
ما را در سایت کسب و کار اینترنتی دنبال می کنید

نویسنده : امید بازدید : 228 تاريخ : شنبه 7 فروردين 1400 ساعت: 21:15